Symbian 4 Tanıtım Videosu

Nokia yaptığı bir basın duyurusu ile Symbian^3 üzerinde kullanmayı düşündüğü arayüze dair önemli tüyolar verdi.
Mobil işletim sistemleri pazar lideri Symbian adına, bir kilometre taşı olarak niteleyebileceğimiz Symbian^3 sonunda resmiyet kazandı. Hakkında birçok dedikodu ortaya atılan ve çeşitli görseller sızdırılan mobil işletim sisteminin aslında öncesinde bir sürüme daha sahip olması bekleniyordu. Pazardaki hızlı gelişim karşısında yol haritasını değiştiren Symbian Vakfı, doğrudan Symbian^3'e geçişi yeni hedef olarak seçmişti.
Sizlere burada yer alan yazımızda işletim sisteminin değişen planlarından bahsetmiş ve Nokia'nın ilk Symbian^3'lü akıllı telefonuna dair detayları paylaşmıştık. Symbian Vakfı lider mobil işletim sistemi konusundaki çalışmaların sürdüredursun, Nokia yine önemli bir hamle yaptı ve kullanacağı arayüze dair bir video paylaştı.


Kinetic Scrolling fonksiyonunun her yerde karşımıza çıktığı videoda, çoklu dokunmatik ekranın da başarılı bir şekilde kullanıldığı görülüyor. Pinc to zoom adı verilen yöntem ile resimleri yakınlaştırmak ve webde gezinmek oldukça keyifli olacağa benziyor. Bunun yanı sıra Apple'ın Cower Flow kullanıcı arayüzüne dair benzer bir müzik çalar arayüzü de dikkatlerden kaçmıyor. İşte Symbian^3'e dair Nokia tarafından yayınlanan o video;

lost

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Symbian 4 Tanıtım Videosu"

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sayaç