Usb bellek ile ram artışı

Usb bellek ile vista ve windows 7 işletim sistemlerinde sistemininzin hızlandırlamsına sağlamaktadır.Örneğin benim usb belleğim 16 gb ve 4 gb ram olarak kullanabiliyorum ve bana hız artışı sağlıyor şimdi bu özelliği nasıl kullanırız adım adım resimli anlatalım..

  • İlk olarak usb belleğimizi bilgisiyarımaza takıyoruz.
  • Bilgisiyarım kısmına girip usb belleğmizi buluyoruz ve sol tıklıyoruz.(Resimdeki alan çıkıyor)
  • Özelliklerde ReadyBoost adında bir sekme açılıyor ve tıklıyoruz.
  • Bu aygıtı kullan seçeneğine tıklıyorz ve bilgisiyar otamatik olarak usb belleğinize bir komut dosyası gönderiyor.
  • Gönderilen bu  dosya  seçtiğiniz gb göre değişiyor nekadar bellek kullanmak iterseniz okadar bütüklükte bir dosya gönderiyor...

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Usb bellek ile ram artışı"

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

sayaç